четвер, 18 листопада 2021 р.

19.11.2021

1 урок  Українська мова.

Уживаю ввічливі слова.

19 листопада

Дистанційна робота 


На минулому уроці ми з вами вчилися описувати предмети, таким чином можна прикрашати своє мовлення. 

Завдання для самостійної роботи.

Опишіть, будь ласка , предмети 2-3 словами , кожен.

Запишіть опис у зошит.


Підручник ст. 49 

Вправа 1 . Прочитай текс. 

Дай відповіді на питання вправи 2.  

Пригадай ввічливі слова які знаєш ти, запиши  їх у зошит поділяючи їх к відповідні колонки.

ВІТАННЯ              ВИБАЧЕННЯ           ПРОЩАННЯ

Допоможи мавпеняті дібрати ввічливі слова до поданих ситуаціях у вправі 4.


Запиши їх.

Після того як Мавпеня, з вашою допомогою, вивчило багато чемних слів. Його стали називати ввічливим.

Поясніть як ви розумієте це поняття.

Ознайомтесь із словниковим визначенням. 

ВВІЧЛИВИЙ- УТВОРИЛОСЯ ВІД ВИСЛОВУ "ДИВИТИСЯ У ВІЧІ", ЩО ОЗНАЧАЄ БУТИ ВІДВЕРТИМ, ЧЕСНИМ, НЕ МАТИ ПРИХОВАНИХ ЗЛИХ НАМІРІВ.

Вивчіть це поняття. 

Родзинка знайшла цікаву інформацію в інтернеті про те як утворилося слово "СПАСИБІ".

Прочитай її у вправі 6 ст. 50.

Добери до слова "СПАСИБІ" близьке за значенням слово.

Зверни увагу як правильно говорити

Дякую тобі    дякую тебе

дякую вам     дякую вас

дякую мамі     дякую маму

Завдання 8 та 9 розглянь самостійно.

2 урок ЯДС.

Як поводитися за столом.


Перегляньте мультфільм , подумайте чи можна гостей Кролика назвати "вихованими".

Поясніть чому? 

Запам'ятайте  що : ВИХОВАНА ЛЮДИНА ЗАВЖДИ ПРАВИЛЬНО ПОВОДИТЬСЯ ЗА СТОЛОМ , УМІЄ КОРИСТУВАТИСЯ  СТОЛОВИМИ ПРИБОРАМИ- ЛОЖКОЮ, ВИДЕЛКОЮ, НОЖЕМ.

Запам'ятай


ПАМ’ЯТКА

                 За столом сиди прямо, не клади на нього ліктів, не гойдайся.

                  Їж не поспішаючи, не плямкай, не сьорбай.

              Учися користуватися столовим приладдям – ложкою, виделкою.

        Кісточки від фруктів, кісточки від риби, м’яса клади на край тарілочки.

        Користуйся серветкою, не витирай рота рукою.

             Після їди клади столове приладдя на тарілку.

        Обов’язково подякуй тому, хто готував їжу і пригощав тебе.

Виконайте практичну роботу, за обідом , покажи рідним як ти вмієш користуватися столовими приборами не забувай про правила.

3 урок Англійська мова

4 урок Мистецтво.

Осінні краєвиди. Пейзаж. Створення осіннього пейзажу в техніці  "по-вологому" (акварельні фарби.













Що ви бачите? А як називається жанр живопису, в якому зображена природа? (пейзаж). Які фарби використовує художник для зображення дерев? І так, хлопці, який краєвид на цій картині? (осінній). За якими ознаками визначили? А тепер подивіться на наступну картину «Золотий ліс» художник Ст. Рибалок.


Пейзаж – жанр творів образотворчого мистецтва, присвячений зображенню краєвиду. 

Сьогодні ми спробуємо зобразити осінній пейзаж у техніці "по-вологому"

Основні умови виконання - це акварельні фарби та злегка вологий аркуш.
Перегляньте уважно , як працює ця техніка





Намалюй осінній пейзаж у техніці "по-вологому".

5 урок Фізкультура.


Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри на подвір'ї.

Немає коментарів:

Дописати коментар