середа, 17 листопада 2021 р.

 17.11.2021

1 урок Читання

Польська народна казка "Оселедець і камбала"

Робота із скоромовкою


Вправляння у виразному читанні казки.
Ст 46-48.
Читаємо виразно казку в дійових особах.
Виділяємо персонажів казки. Читаємо змінивши свій голос для кожного із героїв.

 2 урок Математика
Друкований зошит ст 35 завдання 137.
Користуючись закономірностями знайдіть значення виразів.
Робота із підручником  ст 42 завдання 1 (усно).

Завдання 2 (Письмово)
Порівняй вирази , не розв'язуючи їх. Користуйся закономірностями.

Задача 3 .
Прочитай задачу, добери два питання які пов'язані між собою. ( Користуйся схемою до задачі для складання питань) . Проаналізуй лінійні схеми.
- Що означають кожен із відрізків,
-Які математичні дії виконуються?
-Що можемо знайти виконавши дані обчислення?.
Записуємо коротку умову, схеми, розв'язання.


Друкований зошит ст 35 задача 2. Самостійно розв'яжи задачу. 
 3 урок Англійська мова.
 4 урок Українська мова. 
Добираю слова, які прикрашають мовлення.
Словниковий диктант. Прослухай у вайбері.

Ст 47 вправа 1, у підручнику.
Увіть що ви знаходитесь на острові із друзями . Один із ваших супутників незрячий, для того щоб він зміг уявити всю красу острова йому описують  його.
Прочитай розповідь Читалочки .
Тобі сподобалось?
СПИШИ її розповідь, підкресли слова які описують красу острова.
Прочитай текст пропускаючи підкреслені слова. Чи подобається тобі той текст який утворився?

Ми можемо зробити висновок що цікавіше, красивіше, гармонійніше звучить мовлення з використанням уточнюючих, порівняльних , описових слів.

Вправа 4 . Щебетунчик порівнював усі предмети на острові, для того щоб незрячий товариш мав змогу уявити цей предмет, навіть не знаючи як він виглядає насправді.
Прочитай , чи правильно використані порівняння.
Добери свої порівняння, користуйся власним досвідом.


  





Два останніх речення запиши .
Вправа 6. Прочитай опис, подумай що описується в кожному реченні.
Одне речення спиши.
Вправа 7. Навпаки , опиши слова. Речення що утворилися запиши .
Вправа 8 . Розгадай ребус. Запиши відгадку.

5 урок ЯДС.
Харчування і здоров'я. Моє харчування.

Опрацюйте сторінки підручника 94-96.
Різноманітність харчування. 
Поміркуй що повинно входити до раціону харчування.
Знайди що означає слово "ВІТАМІНИ". Запам'ятай це твердження.

 Виконай завдання у зошиті ст 33-34.

Склади свої правила правильного харчування. 
( Прояви свою творчість. Намалюй, зліпи, сфотографуй)


Переглянь відео-мультфільм  Навіщо харчуватися правильно?

Немає коментарів:

Дописати коментар