15.11.2021
1 урок Читання
Виноградар і змія. Болгарська народна казка.
Робота із скоромовкою
Лисеня і вовченя
Їли ласощі щодня .
Кожен мав велику ложку,
Горщик порожнів потрошку.
- Як правильно вимовляти звуки, що позначає буква "ща"?
- Вимовте чітко і шкидко: [шч]
- Читаючи скоромовку, правильно вимовляйте ці звуки.
Прочитайте казку. ст 45-46.
Визначте головних героїв казки.
Хто така змія ?
З яких слів утворилося слово ВИНОГРАДАР?
Прослухайте казку.
Дай відповіді на питання до аудіо-казки.
Навчись виразно читати її. Спробуй стисло переказати.
2 урок Математика.
Досліджуємо залежністьсуми і різниці від зміни одного з компонентів.
Усний рахунок:
від 1 до 10 у порядку зростання;
порахуй десятками до 100;
Порахуй парними числами від 20 у порядку спадання.
У друкованому зошиті виконай завдання 131 та 132.
Повтори компоненти дій.
У підручнику досліди завдання 1 ст 40.
Розгляньте числові вирази та їхні значення. Який компонент змінився? Як? На скільки? Як ця зміна вплинула на розв'язання?
Розглянувши ці вирази можемо виявити закономірність.
У дії додаванні : на скільки змінюється один із доданків , на стількиж змінюється і сума.
У дії віднімання: На скільки змінюється зменьшуване на стільки ж змінюється і різниця, але при зміні від'ємника різниця змінюється навпаки.
Письмово виконай завдання 2 ст 40. Передбач відповідь користуйся закономірностями, перевір обчисленням.
Виконай задачу 3, запиши короткий запис, склади схеми до задачі, виконай розв'язання.
Зміни, усно, перше запитання до задачі, так щоб вона розв'язуваласьдією віднімання.
3 урок Українська мова.
Добираю протилежні слова за значенням.
Пригадай та виконай завдання з відео.
Прочитай перше завдання. Знайди виділені слова, визнач що вони означають. Об'єднай їх у пари так щоб вони були протилежними за значенням, тобто " навпаки".
ПРИКЛАД: БІЛЕ-ЧОРНЕ
Запиши їх у робочий зошит.
Розглянь малюнок вправа 3 ст 45.
Опиши хлопців викорисьтовуючи протилежні слова за значенням. Усно.
Виконай вправи 5 та 7 письмово.
Немає коментарів:
Дописати коментар