неділя, 30 січня 2022 р.

 31.01.2022

1 урок Читання.

+
Славко Хоробрик- головний герой повісті Оксани Радушинської, який мріє стати міліціонером.  Він завжди потрапляє в різні пригоди та стає на захист слабших та справедливості . 
У нас є можливість опинитися поряд з ним і спостерігати за його пригодами. 
Читати ст 88-90. ( Читайте один раз , але будьте уважні до змісту уривку повісті).

Спробуй стати справжнім оповідачем. Перекажи ту частину повісті , що тобі найбільше сподобалась. 

  2 урок Математика.
Розглянь завдання. Співставте колір із назвою геометричної фігури


Усно виконай завдання 2 ст 73
Назви кожну геометричну фігуру. 
Розглянь фігури, що зображені у рамочці. 
Співстав фігури з твердженням.

Два промені зі спільним початком утворюють кут. Промені - це сторони кута. Точка, що є початком цих променів, - вершина кута.

Розгляньте простір навколо себе , знайдіть чи є кути у вашій кімнаті? ( стіл, поличка, ліжко, розгорнута книжка) 

Зверніть увагу, у яких предметах є кути, а в яких ні.

Перегляньте відео  від початку до 1хв 43 с.

Розгляньте многокутники  №4. 

Назвіть кожну фігуру. ( Відповідно кількості кутів)
Назвіть вершини цих фігур ( точки сходження двох сторін)
Визначить кути у цих фігурах, та назвіть їх.

Розглянь № 5. Виконай запропоновані завдання.
Ознайомся яким можуть бути кути.

Робота із друкованим зошитом ст 4 завдання 12



3 урок Фізична культура
Виконуй фізичні вправи за відео-уроком https://www.youtube.com/watch?v=64WYxKRryGk



4 урок Українська мова
Добираю прикметники протилежні  за значенням.



Протилежність - це "навпаки" 
Наприклад:
зима-літо
сонце -місяць
день-ніч
Протилежні прикметники -  "ознака навпаки"

Вправа 1 ст 82.
 Прочитайте текст про хлопчика "Навпакійко". Чим же він особливий?
Чому друзі на нього не ображалися?

У виділеній частині знайдіть назви предметів та ознаки що з ними пов'язані.
До одного предмету є декілька ознак, порівняйте їх значення та подумайте як їх можна назвати.

Вправа 2 : Спишіть виділену частину тексту.
Підкресліть назви предметів прямою лінією, а ознаки хвилястою.

Розглянь малюнок.
Добери до нього прикметники , таким чином , щоб утворилися пари  протилежні за значенням.




 Вправа 3. ст 82.
 Добери прикметник так, щоб словосполучення стало протилежним за значенням.






Письмово виконайте Вправу 8 ст 83.

Немає коментарів:

Дописати коментар