5.11.2021
1 урок Мистецтво.
Розглянь роботи дітей.
От і ви слухаючи музичні композиції створіть власну картину , що передаватиме ваші відчуття та емоції.
Працюємо фломастерами, олівцями, ручками.Гарних малюнків!
До слухання :
Вивчити пісню
2 та 4 урок ЯДС
Герої.
Підручник ст 76-81.
Хто такий герой?
- Чи можна цих людей вважати
героями? Чому ви так думаєте?
Як ви вважаєте які риси характеру притаманні героям?
Герой – відважний, сміливий,
безстрашний.
Героїня – відважна, смілива, безстрашна.
Герої – захисники і захисниці, які бувають у реальному житті.
Сьогодні наші
воїни захищають Україну й усіх нас на сході.
Якими якостями треба володіти,
щоб стати захисником / захисницею України?
Кожна дитина, дивлячись на поведінку дорослих, переглядаючи фільми, мультики та будь яку іншу інформацію - хоче бути героєм. Звісно , що йти захищати кордони вони не взмозі, тай постати проти злочинця теж дуже небезпечно, але виховувати в собі почуття патріотизму, розрізняти погане від доброго, допомагати маленькими, але добрими справами ви взмозі.
Відпочиньте
Кожен із вас герой, кожен по своєму.
Перегляньте історії дітей.
Звичайно, безперечно , що ці діти є герої, вони врятували чуже життя ризикуючи власним.
Прочитайте обидві частини
прислів’їв, з’єднайте їх так, щоб утворилося прислів’я, поясніть, як їх
розумієте.
Не одяг красить людину, роби сміливо
Хто людям добра бажає, а добрі діла.
Добре діло той і собі має.
Опиши свого героя
«Якими якостями має володіти справжній герой?»
Слова для довідки: сміливий,
лінивий, відданий, відповідальний, сильний, боягузливий, рішучий, чесний, безстрашний,
добрий.
Індивідуальна творча робота.
- Хто для тебе є героєм? Підготуй інформацію про свого
героя за планом. Презентуй результати своєї роботи однокласникам.
На окремому аркуші напиши інформацію , кого ти вважаєш героєм, та намалюй його. Свою роботу відправ через вайбер для вісвітлення їх на блозі для однокласників.
Мій герой / моя героїня
Для мене героєм / героїнею є
____________________________________
Я вважаю, що він / вона — герой /
героїня, тому що _______________
Якби я був / була / на його / її
місці, то_______________________________
Я пишаюся ним / нею, тому що_____________________________________
Підведіть підсумки , продовжіть речення ( усно)
Сьогодні я дізнався/дізналася про…
Мені було цікаво дізнаватися про…
Я навчився/навчилася…
5 урок Фізична культура.
Виконайте розминку.
Завчіть рухливу гру
Діти утворюють коло, одна дитина (ведучий) – посередині. Діти ходять по колу в різному напрямку:
праворуч або ліворуч та бігають. Дитина всередині кола промовляє:
„Море хвилюється раз,
Море
хвилюється два,
Море хвилюється
три!
…фігура на місці замри!“ (дитина говорить про ту
фігуру, яку хоче бачити, наприклад, морська, лісова, т. ін.)
Діти раптово зупиняються і кожний із них зображує той
чи інший придуманий рух. Ведучий обирає те, що йому найбільше сподобалось. Діти
міняються місцями. Гра повторюється.
пограйте із своїми друзями
Немає коментарів:
Дописати коментар