пʼятниця, 5 листопада 2021 р.

5.11.2021

1 урок Мистецтво.

Розглянь роботи дітей.





Всі ці малюнки були намальовані під час слухання музичних творів.

От і ви слухаючи музичні композиції створіть власну картину , що передаватиме ваші відчуття та емоції.

Працюємо фломастерами, олівцями, ручками.Гарних малюнків! 

До слухання :

Козацький марш 

вальс-жарт Д. Кабалевский 

Вивчити пісню

Слухай та підспівуй

Спробуй, заспівай!

2 та 4 урок ЯДС 

Герої.

Підручник ст 76-81.

Всі ми знаємо що 14 жовтні в Україні відзначають День захисників та захисниць України, Покров Святої Богородиці та Українського Козацтва.
В цей день згадють імена героїв, вшановуюючи їх пам'ять .
Кладуть квіти до меморіалів, згадують теплими словами вдячності, за врятовані життя.


Хто такий герой?

- Чи можна цих людей вважати героями? Чому ви так думаєте?





- Хто може бути героєм? (Чоловік, жінка, дитина…)


Як ви вважаєте які риси характеру  притаманні героям?


Герой – відважний, сміливий, безстрашний.

Героїня – відважна, смілива, безстрашна.

        Герої – захисники і захисниці, які бувають у  реальному житті. 

Сьогодні наші воїни захищають Україну й усіх нас на сході.

сучасні герої

Якими якостями треба володіти, щоб стати захисником / захисницею України?

Кожна дитина, дивлячись на поведінку дорослих, переглядаючи фільми, мультики та будь яку іншу інформацію - хоче бути героєм. Звісно , що йти захищати кордони вони не взмозі, тай постати проти злочинця теж дуже небезпечно, але виховувати в собі почуття патріотизму, розрізняти  погане  від доброго, допомагати маленькими, але добрими справами ви  взмозі.

Відпочиньте 

фізкультхвилинка

Кожен із вас герой, кожен по своєму.

Перегляньте історії дітей.

Аніна історія

історія Андрія

Звичайно, безперечно , що ці діти є герої, вони врятували чуже життя ризикуючи власним.


Прочитайте обидві частини прислів’їв, з’єднайте їх так, щоб утворилося прислів’я, поясніть, як їх розумієте.

 

Не одяг красить людину,                           роби сміливо

Хто людям добра бажає,                        а добрі діла.

Добре діло                                                той і собі має.


Опиши свого героя 

«Якими якостями має володіти справжній герой?»

Слова для довідки:  сміливий, лінивий, відданий, відповідальний, сильний, боягузливий, рішучий, чесний, безстрашний, добрий.

Індивідуальна творча робота.

          - Хто для тебе є героєм? Підготуй інформацію про свого героя за планом. Презентуй результати своєї роботи однокласникам.

На окремому аркуші напиши інформацію , кого ти вважаєш героєм, та намалюй його. Свою роботу відправ через вайбер для вісвітлення їх на блозі для однокласників.

Мій герой / моя героїня

Для мене героєм / героїнею є ____________________________________

Я вважаю, що він / вона — герой / героїня, тому що _______________

Якби я був / була / на його / її місці, то_______________________________

Я пишаюся ним / нею, тому що_____________________________________

Підведіть підсумки , продовжіть речення ( усно)

Сьогодні я дізнався/дізналася про…

Мені було цікаво дізнаватися про…

Я навчився/навчилася…


5 урок Фізична культура.

Виконайте розминку. 

розминка

Завчіть рухливу гру

„Фігури“

Діти утворюють коло, одна дитина (ведучий) посередині. Діти ходять по колу в різному напрямку: праворуч або ліворуч та бігають. Дитина всередині кола промовляє:

Море хвилюється раз,

Море хвилюється два,

Море хвилюється три!

фігура на місці замри! (дитина говорить про ту фігуру, яку хоче бачити, наприклад, морська, лісова, т. ін.)

Діти раптово зупиняються і кожний із них зображує той чи інший придуманий рух. Ведучий обирає те, що йому найбільше сподобалось. Діти міняються місцями. Гра повторюється.

 пограйте із своїми друзями

 




Немає коментарів:

Дописати коментар