понеділок, 8 листопада 2021 р.

 8.11.2021

1 урок Українська мова.

Досліджую значення слова.

8 листопада 

Дистанційна робота

Списування

Усно виконуємо вправу 1
Ґаджикові цікаво,чи чи здогадуєшся ти, як утворилося слово вітрильник.
Чому вітрильникммає таку назву? ( Вітрильник це корабель з вітрилами, назва пішла власне від того що він рухається за допомогою вітрил)
Побудуйте ланцюжок слів, від яких ця назва утворилася. Можете скористатися довідкою.
Слово Вітрильник пішло від слова вітрило, те в свою чергу від слова вітер.

Вправа 2 .
З'ясуйте з яких частин складається вітрильник.
Користуйтесь підсказками.

Поділіть кожне слово на склади. (користуючись методом "долонька")
Вправа 7.
Розгляньте кадри із мультфільму, прочитайте коментарі до них.
Опишіть ситуацію яка відбулася з мишенятами.
Поміркуйте що таке "дружба" чи важливо підтримувати дружні зв'язки у спільній справі.

Дружити - виявляти прихильність , відданість , довір'я одне одному.

Виконайте завдання 9 ст 40. Письмово.

2 урок Математика.

Розгляньте хід розв'язання завдання 1 ст 36.

пояснення до задачі

Запишіть розв'язання складеної задачі. ( умову, подвійну схему, розв'язання)

Завдання 2 ст 36

Виконайте розв'язання виразів двома способами.

І спосіб 

Розкладіть зменьшуване на 10 і те що залишилось. Відніміть від десяти від'ємник та додайте що лишилося.

15-8= (10+5) - 8= 10-8+5= 7

ІІ спосіб 

Розкладіть від'ємник на зручні доданки. Відніміть спочатку від зменьшуваного зручний доданок так щоб в результаті було 10, а потім від 10 відніміть що лишилося.

15-8= 15-(5+3)=15-5-3= 7


3 урок  Читання

Прочитайте казку ст 42-44. 

Ст44 Опрацюйте значення слів. Складіть з ними коротенькі речення.УСНО.

Прочитайте казку вдумуючись у її зміст.

Дайте відповіді на питання ст 44.

Прочитайте 3 раз казку , але вже в ролях. ( змінюючи інтонацю голоса відповідно до кожного героя).

4 урок Фізкультура

Виконуй вправи із відео фіз-ра




Немає коментарів:

Дописати коментар