четвер, 18 листопада 2021 р.

18.11.2021

1 урок ЯДС.

Як правильно доглядати за порожниною рота.

Підручник ст 96-97

Друкований зошит ст 34-35

Відгадай загадки


З мене листя обдирають,
Мене квасять, в борщ кидають,
В пирогах мене печуть
І в салат мене січуть!
(Капуста)

В діжці ми їх засолили,
А тоді всю зиму їли.
Солоненькі та хрумкі
З пухирцями _ _ _ _ _ _.
(Огірки)


Борщ із нього варить ненька,
В нього шкурочка тоненька,
Солодкуватий він на смак,
Фіолетовий _ _ _ _ _.
(Буряк)

Помаранчева і гарна,
У землі сиджу не марно:
Соковита, солоденька,
Вже я стала чималенька.
Собою пригощу дитину.
Хай корисну з’їсть _ _ _ _ _ _ _ _.
(Морквину)


Соковите, червоненьке,
Круглобоке, солоденьке.
(Яблуко)

Сонечко маленьке,
Кисло –солоденьке.
На частинки поділю
Своїх друзів пригощу.
Здогадалися, що це?
Корисне, з вітаміном "С"?
(Апельсин)


(Картопля)

Під землею народилась

і для борщику згодилась.
Мене чистять, ріжуть, труть,
смажать, варять і печуть.
 (Картопля)

Зелений чуб, червоний бік,
Смачний із нього чавлять сік.
Ґадзині варять з ним борщі,
Росте в городі на кущі.

(Помідор)

Всі ці продукти харчування можна назвати - КОРИСНИМИ.  Тому, що вони містять в собі багато вітамінів для нашого організму і допомагають нам правильно зростати і розвиватися.

Давайте пригадаємо що таке "ВІТАМІНИ"

ВІТАМІНИ- ЖИТТЄВІ РЕЧОВИНИ. Необхідні для життя  речовини.

Недостача вітамінів, або їх відсутність може спричинити  зниження імунітете, а це призводить до хвороби.
Тому, щоб бути здоровим потрібно правильно харчуватися корисними продуктами.

Сьогодні ми поговоримо про важливість правильного догляду за ротовою порожниною.
Всі ми з вами , кожного дня вживаємо їжу.  основним органом який допомагає нам отримувати поживні речовини для розвитку організму це - ротова порожнина.
У роті є органи які розпізнають смак, перетирають їжу для легшого її засвоєння. І тому дуже важливо щоб ротова порожнину була здоровою.
Для цього потрібно виконувати деякі правила гігієни.


Чистити зуби і язик.
Коли ми перетираємо зубами їжу деякі часточки можуть залишитись у нашому роті.
Ці часточки з часом псуються і утворюють мікроби які приносять шкоду нашим зубам. Для усунення уникнення цих проблем ми і чистимо зуби, ніби вимітаємо сміття з нашого рота.

Обов'язково потрібно чистити зуби два рази в день (вранці і ввечері) і після кожного прийому прийому їжі потрібно почистити проміжки між зубами зубною ниткою та ополоснути рот спеціальною рідиною, або чистою водою.

Вчимося правильно чистити зуби.
 Попрацюйте із зошитом. Виконайте завдання ст 34-35.

2 урок Математика.
Знайомимось з прийомом округлення.

Перш ніж розпочати знайомство з новою темою давайте пригадаємо, що ж таке "круглі числа".
КРУГЛІ ЧИСЛА " це ті числа які закінчуються на 0.
Дайте назвемо такі числа в межах 100.
10,20,30,40,50,60,70,80,90,100.

Давайте запишемо їх у зошит.
18 листопада 
Дистанційна робота
10,20,30,40,50,60,70,80,90,100.

Прочитайте ці числа у порядку зростання; у порядку спадання; знайдіть сусідів 20,50,70.

Робота із друкованим зошитом ст 36 завдання 142. Розв'яжи вирази із змінною. 
Замість змінної підстав подані значення , розв'яжи числові вирази , що утворилися.
Пригадайте склад числа 10


Виконай письмова завдання 1 ст 43 у підручнику.
Допиши у пустий вагончик скільки не вистачає пасажирів до 10.
Завдання 2 
Повтори компоненти дій .



Розв'яжи  вирази користуючись залежністю результату від компонентів дії. 

Завдання 3
Всі ми знаємо, що  круглими  числами розв'язувати вирази легше, 
у математиці існує один із способів розв'язування виразів який має назву " Округлення".
Давайте ж розберемо як він працює. 

Пояснення:
Дія додавання.
Маємо вираз 6+9 , округлюємо ближче число до 10 і записуємо вираз 6+10, визначаємо яка різниця між 10 та 9 ( -1), дописуємо до виразу 6+10-1. 
Розв'язуємо , дотримуючись послідовності дій. 6+10-1=16-1+15.

Дія віднімання
13-8, округлюємо ближче число до 10 записуємо що утворилося 13-10, визначаємо яка різниця між 10 та 8 (+2), дописуємо до виразу 13-10+2, Розв'язуємо , дотримуючись послідовності дій. 13-8=13-10+2=3+2=5.

Решту виразів розв'яжи самостійно використовуючи прийом "округлення".

Завдання 4 виконай самостійно.

3 урок Мистецтво.

Прослухайте музичні твори, зверніть увагу на їх темп, та з'ясуйте на якому інструменті виконують мелодії 
                         Попутна пісня          
Визнач хто виконує пісню Михайла Глінки?
Хор чи соліст. Дай повну відповідь.
Чи постійно мелодія звучала в одному ритмі ?
 Для більш емоційного впливу на слухача музиканти можуть використовувати чергування високих та низьких регістрів, це дає змогу дати більш "яскравіший" музичний твір для зацікавлення слухача.
Спробуй проаналізувати музичний твір самостійно.
Який темп? ( дуже швидкий, швидкий, середній, повільний)
Охарактеризуй мелодію. ( Стрімка, повільна)
Чи була динаміка (зміна)? 
На яких регістрах виконувався твір? ( високий, середній, низький)



Вивчи перший куплет і приспів пісні. ст 39 у підручнику.


4 урок Дизайн і технології.
Для виконання  завдання попроси про допомогу батьків. 
Дотримуйся правил безпеки.


 
Культура харчування . Що означає дане висловлювання?

Це вживання їжі не на тваринному рівні (сирою, брудною, цілою) , а використовуючи певні дії по відношенню до їжі. ( чищення, миття, нарізання, приготування, поєднання, вживання)
Зовнішньому вигляду подачі їжі приділяють багато уваги, люди говорять що - "Їжа повинна не лише задовольняти природній голод, а й естетичний".
Для того щоб прийом їжі був естетично красивим і приємним його сервірують.


Сервірування столу -  це підготовка його до обслуговування, тобто вірне розміщення в певному порядку всіх необхідних для цієї мети предметів (посуду , приборів, столової білизни та інше )
Основні правила сервірування
  • Посередині кожного посадочного місця першою кладуть підставну тарілку. Вона перестрахує на випадок пролитого супу або гарніру. 
  • Біля тарілки повинно бути не більше трьох парних приборів. Ножі та ложки – праворуч, виделки – ліворуч.
  • Згідно етикету: лезо ножа повернуто до тарілки, а зубчики виделки направлені догори. 
  • Користуватись столовими приборами необхідно від краю до центру 
  • Крайніми від тарілки розставте ніж та виделку для закусок, далі – столова ложка, потім – ніж та виделка для риби, та – ніж та виделка для м’яса.  
  • Пиріжкова тарілка розташована ліворуч, адже ми беремо хліб лівою рукою. 
  • Келихи, склянки– праворуч. Зазвичай розставляють в порядку спадання, починаючи з більшої ємності.
Користуючись підручником (ЯДС) ст 99. 
Зробіть сервіровку  вашого обіднього столу користуючись основними правилами, та зразком у підручнику. (фото звіт) 






Немає коментарів:

Дописати коментар