понеділок, 15 листопада 2021 р.

16.11.2021

 16.11.2021

1 урок Читання.

Оселедець і камбала.

Виконай артикуляційну розминку. Розминка.

Попрацюй із скоромовкою.

Прочитай. 

Дзижчить над житом жвавий жук,
Бо жовтий він вдягнув кожух.

Поясни значення кожного слова. Користуйся підсказкою.

                         

Жвавий - повний життєвої сили, енергії, з швидкими, легкими рухам.

Прочитай скоромоку вдумуючись у зміст.

Прочитай виразно, читко вимовляючи кожен звук.

Потренуйся розказати її, щоразу збільшуючи темп читання.


Підручник ст 46-47. Прочитай назву польскої казки. Як ти гадаєш, про що йдеться в казці.

Прочитай казку. Пригадайте з яких частин складається текст, розділіть казку на частини.

Зачин

Основна частина

Кінцівка


2 урок Математика

Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни її компонента.

Виконайте завдання у друкованому зошиті ст 34 завдання 134.

Визнач послідовність арифметичних дій.

Виконай кожну дію окремо , послідовно.

Приклад: 41+(15-8+4)=52.

1) 15-8=7

2) 7+4=11

3)41+11= 52 .

Решту виразів виконай самостійно.

Завдання 135 

Виконай арифметичні дії з іменованими числами.

При розв'язанні подібних виразів перш за все прослідковуєте з якими іменованими числами виконується дія.

Арифметичні дії виконуються послідовно з кожним іменованим даним окремо, і записується послідовно.

Приклад :

12дм 3 см + 4 дм 6 см = 16дм 9 см

Решту виразів розв'яжи самостійно.

Робота з підручником ст 41.

Розглянь завдання 1. Усно.

Розглянь пару виразів, визнач який вираз розв'язати легше  ( з 10) . 

Користуючись залежністю результату  від зміни компонентів, визнач результат іншого виразу.

Приклад : 

8+5=13

8+10=18

2 доданок змінився на +5, відповідно результат змінився на -5.

Завдання доробити усно.

Завдання 2,3 виконати письмово.

Задача 4.

Прочитайте задачу. Визначить : про кого? про що? Які числові дані, що вони означають. Що питається в задачі?

Складіть коротку умову. Схеми до задач. Зверніть увагу, що в даній задачі питання не залежать одне від одного, тому схеми складаються окремо.




Завдання 5, виконати письмово ( накреслити табличку у зошит) перші 7 стовпчиків.

3 урок англійська мова.

4 урок. Українська мова.

Урок розвитку зв'язного мовлення.

Зошит "Малюю словом" ст 16-18.

Розповідаю про улюблене заняття.

Розглянь 1 завдання , визнач у кого яке улюблене заняття.  Подумай чи подобаються тобі такі заняття і чому. 

Розпитай у своїх близьких чим подобається займатися їм у вільний час. 

Коротенько розкажи про своє улюблене заняття. 

Завдання 4 

Прочитай слова поділенні за значенням. Підкресли ті які використовуєш у своїй розповіді, допиши свої слова розділяючи їх за значеннями.

Розкажи , користуючись питаннями із 5 завдання про своє заняття.

Запиши розповідь, яку ти склав.

7 завдання намалюй своє улюблене завдання олівцями. 

Поглянь на малюнок що ти намалював добери йому назву, запиши під малюнком.

Завдання 9 розгадай кросворд, знайди зашифроване слово.

10 завдання :впиши слово-відгадку у визначення, та запам'ятай.


5 урко Фізкультура.

Виконай розминку розминка

Обов'язково сходи на прогулянку, подихай свіжим повітрям, поспілкуйся з друзями, пограйте у рухливі ігри.


переглянь відео , зроби висновки.









Немає коментарів:

Дописати коментар