16.11.2021
1 урок Читання.
Оселедець і камбала.
Виконай артикуляційну розминку. Розминка.
Попрацюй із скоромовкою.
Прочитай.
Поясни значення кожного слова. Користуйся підсказкою.
Жвавий - повний життєвої сили, енергії, з швидкими, легкими рухам.
Прочитай скоромоку вдумуючись у зміст.
Прочитай виразно, читко вимовляючи кожен звук.
Потренуйся розказати її, щоразу збільшуючи темп читання.
Підручник ст 46-47. Прочитай назву польскої казки. Як ти гадаєш, про що йдеться в казці.
Прочитай казку. Пригадайте з яких частин складається текст, розділіть казку на частини.
Зачин
Основна частина
Кінцівка
2 урок Математика
Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни її компонента.
Виконайте завдання у друкованому зошиті ст 34 завдання 134.
Визнач послідовність арифметичних дій.
Виконай кожну дію окремо , послідовно.
Приклад: 41+(15-8+4)=52.
1) 15-8=7
2) 7+4=11
3)41+11= 52 .
Решту виразів виконай самостійно.
Завдання 135
Виконай арифметичні дії з іменованими числами.
При розв'язанні подібних виразів перш за все прослідковуєте з якими іменованими числами виконується дія.
Арифметичні дії виконуються послідовно з кожним іменованим даним окремо, і записується послідовно.
Приклад :
12дм 3 см + 4 дм 6 см = 16дм 9 см
Решту виразів розв'яжи самостійно.
Робота з підручником ст 41.
Розглянь завдання 1. Усно.
Розглянь пару виразів, визнач який вираз розв'язати легше ( з 10) .
Користуючись залежністю результату від зміни компонентів, визнач результат іншого виразу.
Приклад :
8+5=13
8+10=18
2 доданок змінився на +5, відповідно результат змінився на -5.
Завдання доробити усно.
Завдання 2,3 виконати письмово.
Задача 4.
Прочитайте задачу. Визначить : про кого? про що? Які числові дані, що вони означають. Що питається в задачі?
Складіть коротку умову. Схеми до задач. Зверніть увагу, що в даній задачі питання не залежать одне від одного, тому схеми складаються окремо.
Завдання 5, виконати письмово ( накреслити табличку у зошит) перші 7 стовпчиків.
3 урок англійська мова.
4 урок. Українська мова.
Урок розвитку зв'язного мовлення.
Зошит "Малюю словом" ст 16-18.
Розповідаю про улюблене заняття.
Розглянь 1 завдання , визнач у кого яке улюблене заняття. Подумай чи подобаються тобі такі заняття і чому.
Розпитай у своїх близьких чим подобається займатися їм у вільний час.
Коротенько розкажи про своє улюблене заняття.
Завдання 4
Прочитай слова поділенні за значенням. Підкресли ті які використовуєш у своїй розповіді, допиши свої слова розділяючи їх за значеннями.
Розкажи , користуючись питаннями із 5 завдання про своє заняття.
Запиши розповідь, яку ти склав.
7 завдання намалюй своє улюблене завдання олівцями.
Поглянь на малюнок що ти намалював добери йому назву, запиши під малюнком.
Завдання 9 розгадай кросворд, знайди зашифроване слово.
10 завдання :впиши слово-відгадку у визначення, та запам'ятай.
5 урко Фізкультура.
Виконай розминку розминка
Обов'язково сходи на прогулянку, подихай свіжим повітрям, поспілкуйся з друзями, пограйте у рухливі ігри.
Немає коментарів:
Дописати коментар