понеділок, 6 квітня 2020 р.

Прогноз погоды на весну | Днепр Час
Доброго дня шановні 4-о класники!
Сподіваюсь ви гарно відпочили на канікулах і сповнені сил та енергії готові до нових знань!
Щоб було цікавіше пропоную нову гру. "Знайди смайлик"
Протягом тижня у текстах будуть заховані смайлики, Ваше завдання порахувати їх і в кінці тижня назвати їх кількість. Найбільш уважним буде приємний бонус.

Вперед ! До знань!
06.04.2020

Літературне читання
Тема розділу: Розповіді про нас самих.
Тема: Езоп- перший байкар. "Двоє приятеліві ведьмідь"
1. Запиши визначення в зошит і запам'ятай!
Байка-це невиликий твір повчального характеру.
Езоп. Біографія Езопа — УкрЛіб
Езоп – відомий у світі перший байкар. Він жив у Стародавній Греції. Це була досить розумна і щедра людина. Він писав байки, в яких навчав людей розрізняти добро і зло, замислюватися над вчинками героїв та своїми власними (показ портрета та байок).
Невмирущими виявилися Езопові байки. Вони переходять від покоління до покоління, звучать різними мовами, але зберігають свою повчальну силу.

2. Прочитай байку, та поміркуй , чи можна цих приятелів назвати друзями?

3. Доберіть синоніми до слів: вкупі, в путі, трапиться, відсіч, невдовзі, вмить, по боках, неживим, вгледів, подався, нажаханий, оговтався, скрута.

Прочитайте слова, написані після байки, поясніть їх значення.
4. Виконай тестові завдання, запиши відповіті у зошит.
Тест
1. Один з приятелів боявся, що на них в путі нападе:
а) дикий звір
б) злодій
в) хвороба

2. Раптом назустріч друзям вийшов:
а) лось
б) ведмідь
в) старенький дідусь

3. Один з приятелів злякався та й:
а) утік
б) заплакав
в) заліз на високе дерево.

4. Другий чоловік, побачивши ведмедя:
а) закричав
б) кинувся на нього
в) упав додолу та прикинувся мертвим

5. Ведмідь підійшов до лежачого хлопця, обнюхав його та:
а) подався своєю дорогою
б) вкусив його
в) почав з ним говорити

6. Чоловік, який зліз з дерева, був радий, що:
а) ведмідь залишився живий
б) сам залишився живий
в) ведмідь вміє говорити

Ведмідь ніби сказав на вухо другому хлопцеві:
а) чого ти тут лежиш?
б) хто той хлопець на дереві?
в) не ходи нікуди з приятелями, які в скруту кидають тебе і тікають, рятуючи власну шкуру.

8. Друзі пізнаються:
а) в біді
б) за вечерею
в) в танці

Українська мова
Тема: Поняття про прислівник як частина мови.

Назвіть вивчені частини мови.

Прочитайте слова, поставте до них запитання. 
Щодня, щоденно, щогодини, восени, попереду, щотижня, всередині, посередині, влітку, улітку, взимку, узимку, спочатку.
— Чи схожі ці запитання до запитання іменника, прикметника чи дієслова? 
— Спробуйте одне із цих слів змінити. 

Висновок: Слова, які не змінюються ні за відмінками, ні за особами, ні за числами, — це окрема незмінна частина мови. Прислівник.

Дуже то цікаве слово —
супроводить дієслово.
Це прислівник.
Так і зветься —
про кожну дію обізветься.
Достеменно все він знає
і оцінку власну має:
той працює гарно, добре,
швидко, вправно, своєчасно,
а той погано — і недобре,
і повільно, і невчасно.
Задаєш йому питання:
Де? Коли? Наскільки? Як?
Чому? Навіщо і для чого? —
відповість тобі він так:
пізно, вранці, тут, ніяк,
вгору, вниз і спросоння,
туди, сюди, попідвіконню...
На все відповідь він має,
про всі дії добре знає,

своїх думок не міняє.
Картинки смайлик радость, Стоковые Фотографии и Роялти-Фри ...
Виконай вправу 323 усно.
Вивч правило на ст 165.

Розгадай загадки , вправа 324. зніміть відео-розповідь  у ВАЙБЕР про улюблений ваш вид транспорту. Відповідь обгрунтуй.

Випиши прислівники із загадок за алфавітом, надпиши питання на які вони відповідають.

Розкажи правило яке сьогодні вивчив.

Математика
Тема: Множення складених іменованих чисел на двоцифрові числа. Розв'язування і порівняння задач.

1. Склади умову (усно) до короткого запису  та розв'яжи (письмово) задачу.


2. Розглянь № 943. Як виконати множення з складиними іменованими числами? Що необхідно зробити?
Для того щоб виконати дію множення з складиними іменованими числами необхідно перетворити у меньшу величину.
Наприклад:
3кг 27г =3кг*1000+27г=3027г

3. Завдання на відпрацювання . № 944 (письмово, записуючи піддію у стовпчик).
4. Розв'яжи задачі 945, Порівняй їх . Що спільного, чим відрізняються.

Такі задачі називають оберненими, те що було невідомим стало відомим.
5. № 946 записати задачу . ( без умови)

Фіз-ра
Повторюй за тренером!!!

Apple обновила самый главный смайлик в iOS 12.1

Немає коментарів:

Дописати коментар