понеділок, 13 квітня 2020 р.

Привітання Привіт gif - Привіт! Смішний кіт | gifka.com
13.04.2020

Українська мова
Тема: Прислівники , близькі і протилежні за значенням.
1.  Прочитайте загадки. Відгадайте їх.
1. Удень у небі гуляє, а ввечері на землю сідає. 
2. Улітку одягається, а взимку одежі цурається. 
3. Хто це літає, що зверху чорне суконце, а знизу біле полотенце?

Повторіть визначення :
Презентація з української мови 5 клас на тему "Групи слів за ...

 Спишіть загадки. Підкресліть прислівники з протилежним значенням (антоніми). Підкресліть дієслова, з якими зв'язані прислівники. Поставте питання від дієслів до прислівників. ( стрілочками покажіть їх зв'язок)

2. Прочитайте текст.
   Рішуче й упевнено крокує весна-красуня з блакитними очима, устеляє шляхи-дороги різнобарв'ям. Скрізь ожило птаство, кругом забриніла музика звуків. А сонце радісно й весело сміялося з блакиті.
    Раптом обізвався грім, несподівано прокотився ясним небом. Рясно й щедро полився співучий дощик. Земля спрагло, жадібно пила теплу воду. Весна!
 (За Євгенією Ясельною).
Презентація з української мови 5 клас на тему "Групи слів за ...

Спишіть перший абзац тексту, підкресліть прислівники-синоніми. Поставте питання до прислівників.

Презентація "У світі фразеологізмів"

3. Прочитайте фразеологізми. Усно поясни їх значення.
Працює як сонна муха.
Знає як свої п'ять пальців.
Дав як кіт наплакав. 
Мчати як стріла.
Лягати разом із курми. 
Як сніг на голову. Ні сіло, ні впало.
Як грім з ясного неба.

• Замініть фразеологізми прислівниками-синонімами. користуючись довідкою.
Довідка : повільно, мало, добре, швидко, рано, раптово, несподівано, зненацька.
• Доберіть  прислівників антоніми. Позначте їх будову.


Літературне читання
Тема: Урок позакласного читання. Дивовижний книжковий сад.

Книга – унікальне, феноменальне творіння людства. Ми не можемо уявити своє життя без книги. Книги – наші постійні супутники. Книга – джерело знань для школяра, студента, кожної людини. Книга – наш найкращий порадник у всіх життєвих ситуаціях і для школяра, і для зрілого, досвідченого мужа. Недарма в народі кажуть: книга вчить як на світі жить; хто багато читає, той багато знає.
Скільки книг треба прочитати, щоб бути освіченим, розумним, мудрим, щоб пізнати світ? Цього ніхто не знає. Читати потрібно все життя. Вік живи, вік учись.
Читають книги навчаючись, здобуваючи знання, читають і в час відпочинку.
Любов до книги з дитинства і продовжується все життя. Гарну книжку часто читаємо багато разів і кожен раз знаходимо в ній щось нове, цікаве, вражаюче.

Людина, яка вміє і любить читати – щаслива людина. Навколо неї завжди багато розумних, добрих і вірних друзів. Друзі ці – книги. Багато друзів – книг мають і наші однокласники. 

1. Завдання! Прорекламуй книжку яка тобі подобається, так щоб її захотілось прочитати однокласникам, вистав відео у вайбер в групу "супер клас", і за допомогою ваших  лайків оберемо найкращу рекламу. (Обов'язково)

2.  Вікторина «З  якої казки?»  Запиши відповіді в зошит.
1. Росте синок, підростає, і такий гарний став, ще ні в казці розказати, ні пером описати. Підріс він та і каже: «Зроби мені, тату, золотий човник і срібне ве­сельце, буду я рибку ловити і вас на старості годува­ти». 
2. Ось вийшли вони, натягли луки й почали стрілі пускати. Пустив стрілу старший брат — загула вона в піднебессі і впала аж у другім царстві, прямо до царі в садок. Пустив стрілу середульший — піднялася стрілі нижче від хмар, вище від лісу і впала на княжий двір Настала черга пускати стрілу молодшому. Випустив Іван-Царевич стрілу, злетіла вона ні високо, ні низьке а просто над хатами, та й упала ні далеко, ні близьке а поблизу села, в болото. 

3. Жив колись у Києві князь-лицар, і був біля Києва Змій. І щороку посилали йому дань: молодого парубка або дівчину. І ось прийшла черга дочці самого князя. Нічого робити: раз кияни давали, треба і йому віддати свою дочку. Послав князь свою дочку Змієві в данину. А дочка була така красуня, що ні в казці розказати, ні пером описати. От Змій її полюбив. А вона стала до нього по-доброму підбиратися, та й питає:
А чи є хто в світі, такий чоловік, що сильніший тебе і міг би тебе побороти?
Є,  — каже Змій, — один   такий у Києві, живе  над Дніпром. 
4.      Підкрався ведмідь і цап його за бочок! І дав
смолу віддирати. Обдирав, обдирав і зубами зав'яз так, що ніяк не вирветься. Смикав, смикав і затягнув його бозна-куди... 

Математика
Тема: Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові без остачі та з остачею. Задачі на знаходження середнього арифметичного.

1. Виконай усні обрахунки

2. Переглянь відео. Письмове ділення.

За зразком виконай № 988

3. Переглянь відео знаходження середньоо арифметичного.

Для знаходження середнього арифметичного потрібно дадати всі числа та поділити на їх кількість.
Наприклад: 14+15+27+51+43= 
1. додаємо всі доданки = 150
2. Порахуйте кількість доданків = 5
3. Суму чисел поділіть на кількість доданків.= 150:5=30
Отже середнє арифметичне = 30.

Вивчи правило ст 157.

4. Розв'яжи задачу на знаходження середнього арифметичного. № 992

Фіз-ра



1. Розробіть власний комплекс загально розвиваючих вправ. (Розминка)

Пам'ятайте про техніку безпеки та посильність вправ.

 2. Виконайте вправи на розвиток гнучкості.

Англійська мова
 Англійська мова, 4 клас
Тема "Поведінка в школі"
Надіслати завдання на мою електронну адресу (radkoyana25@gmail.com)

Опрацювати матеріали до 17.04



Немає коментарів:

Дописати коментар