10.04.2020
Математика
Тема: Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Задачі на рух і на знаходження площі.
Пригадай!🤔
1. Розв'яжи задачу № 972. 🧐на знаходження площі.
2. Повтори .🤫 Переглянь відео, як розв'язують вирази на множення багатоцифрових чисел.
3. Письмове множення. №970😏
4. Розв'яжи задачу. Намалюй 😀схематичну умову. № 971.
Українська мова
Тема: Урок розвитку зв'язного мовлення .( на окремому , подвійному листочку)
1. Доберіть антоніми😎 з префіксом роз-. (усно)🤔
1. Доберіть антоніми😎 з префіксом роз-. (усно)🤔
З’єднувати — ... (роз’єднувати).
Сходитися — ...
Скорочення — ...
Зв’язати — ...
Збігтися — ...
2. Прочитай текст.
МРІЯ ЗДІЙСНИЛАСЯ
Коли перший у світі космонавт Юрій Гагарін полетів у космос, українському хлопчикові Льоні Каденюку йшов десятий рік. Він жив тоді в селі Клішківці на Буковині.
Льоня мріяв повторити подвиг Юрія Гагаріна. Він наполегливо вчився і займався спортом. Леонід Каденюк свою мрію здійснив. Він побачив нашу рідну Землю з далекого космосу. Із собою на борт космічного корабля Леонід Каденюк узяв материнський рушник і «Кобзар» Тараса Шевченка. Уперше, під час польоту Леоніда Каденюка, у космосі побували тризуб, український прапор та пролунав Гімн незалежної України.
Багато хлопців мріють полетіти в космос. Але потрібно не тільки мріяти, але й готуватися до цього. Тоді мрія обов’язково здійсниться.
3. Усно дай відповіді на питання. 😚
— Згадайте ім’я першого космонавта, який полетів у космос.
— Назвіть ім’я першого українського космонавта.
— Скільки йому виповнилося років, коли відбувся перший політ людини в космос?
— Де народився Леонід Каденюк?
— Про що мріяв хлопчик Льоня?
— Що він робив, щоб здійснити свою мрію?
— Що взяв із собою на борт космічного корабля Леонід Каденюк?
— Як ви гадаєте чому?
— Що пролунало у космосі під час польоту Леоніда Каденюка?
— Як потрібно готуватися до польоту в космос?
— Які якості має виховувати в собі майбутній космонавт?
— Ким мрієте стати ви?
4. Проаналізуйте текст. Складіть план.
До якого типу тексту належить текст?
Скільки частин у тексті?😜
Назвіть тему тексту; головну думку тексту.
Назвіть зачин; основну частину; кінцівку.
Стислий переказ передбачає лаконічну, максимально коротку передачу змісту прочитаного чи прослуханого тексту. Такий переказ спонукає глибоко вникати в зміст твору, аналізувати його, з тим щоб виділити основне, найголовніше і зберегти його в переказі, випустивши деталі. Учнів слід застерегти, що стисло переказувати — це не просто випускати якість частини, а відбирати найістотніше, залишаючи поза увагою другорядне.
5. Запишіть стислий переказ тексту.🙂
Літературне читання
Тема: Особливості п'єси-казки як жанру. Будова п'єси. "Лисиця що впала з неба"
1.Прочитай, запам'ятай, запиши у зошит.😦
У п'єсі наводяться переважно слова дійових осіб.
П'єса-казка створена за мотивами українських народних казок.
У ній швидко змінюються події, героїв легко розпізнати за мовленням і вдачею.
2. Обери головне, законспектуй. (коротко)
У п’єсі-казці обов’язково є традиційний для авторської та народної казки конфлікт добра і зла, але в даному випадку він виявляється максимально яскраво, визначаючи собою розвиток всіх подій твору. Композиція творів даного жанру досить чітко виділяє всі ті елементи, які є характерними для будь-якого драматичного твору – це експозиція, зав’язка, кульмінація, розв’язка. Вся дія чітко ділиться на сценічні епізоди.😜
Як і для будь-якого іншого казкового твору, для п’єси-казки є характерним все ті ж казкові два світі. Тут дія зі звичайної реальності переноситься в казкову, і обов’язково ці дві реальності в кульмінаційний момент перетинаються. Носіями конфлікту тут найчастіше виступають головні герої, які обов’язково діляться на негативних і позитивних, в той час як їхні позиції проявляються у вчинках.
Основний засіб створення образу в п’єсі-казці – це мовна характеристика, адже в першу чергу всі персонажі казки є учасниками діалогу. Саме мова героїв розкриває їх найбільш помітні і яскраві властивості, особливості, позитивні і негативні риси натури, характеру, темпераменту. Як правило, такі образи створюються не дуже складними, без конфліктів, рельєфними, щоб дитина могла точно розрізняти, хто поганий, а хто – хороший,😏 чия поведінка є правильною, а чия – гідна виключно осуду і засудження.
У драматичних творах оповідальний початок відсутній, тому читачі про героїв дізнаються виключно за їх словами і діями, дитині надається можливість самостійно оцінювати все, що відбувається, робити відповідні висновки. П’єса-казка, на відміну від інших різновидів казок, дає дитині унікальну можливість глибоко вивчити людський характер, отримати уявлення про хід його думок, основні властивості натури.
Детальніше - на Znanija.com -https://znanija.com/task/28476465#readmore
3. Читання 2 дії п'єси-казки виразно, в дійових особах. (Змінюючи інтонацію голосу)🤫
Ст129-133
4. Дайте відповідь на питання ст 133 (усно).🤔
Фіз-ра
Виконай розминку. https://www.youtube.com/watch?v=_buX6YvXSPg
Повільний біг на свіжому повітрі 10 хв. ( На власному подвір'ї)
Прояви фантазію! Створи перешкоди на шляху. (посильні: Цеглина, відро, іграшка, уявна)
Біг з перешкодами. 5 хв.
Звіт : "селфі" на свіжому повітрі, з дотриманням індивідуальних заходів безпеки проти вірусу.🤗
Англійська мова
Шукай тут- http://schoolliferadko.blogspot.com/p/0604-2404_7.html
Кількість виставлених смайликів протягом тижня чекаю в смс. Будь уважний! Перевір!
Гарних вихідних!!!
Шукай тут- http://schoolliferadko.blogspot.com/p/0604-2404_7.html
Кількість виставлених смайликів протягом тижня чекаю в смс. Будь уважний! Перевір!
Немає коментарів:
Дописати коментар