вівторок, 7 квітня 2020 р.

Стоковые векторные изображения Смайлик | Depositphotos®
Доброго дня! 07.04.2020

Математика
Тема: Знаходження значень виразів на сумісні дії різного ступеня. Задачі на знаходження числа за двома різницями.

1. Усно виконай обчислення. результат запиши у зошит.
• Ділене 1 616, дільник 8. Знайти частку.
• Збільшити її у 10 разів.
• Отримане число збільшити на 10. потім поділити на 70.
• Знайти добуток отриманого числа і 50.
• Знайти різницю цього добутку і числа 300.
• Зменшити на 100.
• Зменшити на 10, а потім — у 10 разів.
• Від якого числа треба відняти отримане, щоб вийшло 100?
• Це число поділити на 2.
• Знайти його половину.
— Що отримали в результаті обчислень?
2. № 952 розглянь запис розв'язання, поясни послідовність виконання дій.
Презентация на тему: "5 клас. Числові вирази – такі вирази, які ...
3. № 953  Запиши розв'язання виразів з послідовним виконанням дій.
4. Розв'яжи задачу склавши до неї короткий запис. № 954

Українська мова
Тема:Поняття про прислівник як частину мови, роль у реченні, зв'язок з дієсловами. 😉
1. Прочитай тексти , порівняй їх.
І 
Повівав легенький вітерець. Лопотіли осички. Похитувалась папороть.
ІІ
Зранку повівав легенький вітерець. Угорі лопотіли осички. Внизу поважно похитувалась папороть.

2. У якому тексті повніше змальовано картину природи? Назвіть слова, які допомагають зрозуміти, коли і де відбуваються описані дії.
3. Знайдіть у тексті слова-антоніми. З якою метою вони вжиті?
4. Спишіть текст ІІ, позначте зв'язки між словами. Зверніть увагу на слова, зв’язані з дієсловами. На які питання вони відповідають? Що виражають? Яку роль виконують у реченні?

Слова, що виражають ознаку дії або пояснюють, де й коли відбувається дія, куди вона спрямована і відповідають на питання як? де? коли? куди? та ін. називаються прислівниками.
У реченні прислівники найчастіше зв’язуються з дієсловами і виконують роль другорядних членів.

2. Прочитай текст і добери до нього заголовок.
На кам’янистому схилі в зеленій гущавині дерев ледь видніється лісникова хата з гнучкою радіощоглою на ній. Від хати по крутизні в’ється стежечка вниз до потоку. Щоранку спускається нею босоніж чорняве смагле дівчатко років десяти. Тримаючи глек у руці, легко стрибає з брили на брилу, озираючи вранішній світ дивакувато-ясними оченятами, усміхаючись назустріч горам, небу й сонцю.
Це Нателла, юна лісникова донька 
(За Олесем Гончарем).

2. 🤔Якою ти уявляєш Нателлу? Якими словами автор передає своє ставлення до дівчинки?
3. Спиши текст і підкресли прислівники. Знайди дієслова, з якими вони зв'язані. Усно постав питання від дієслів до прислівників.
Літературне читання
Тема: Життя і творчість Леоніда Глібова. Істотні ознаки байки. "Зозуля й Півень".

1. Законспектувати біографію Леоніда Глібова ст ст 119🙂
Глібов Леонід Іванович: біографія, біографічні статті
2. Прослухайте читання байки. https://www.youtube.com/watch?v=8ioQWnTG-0Q
3. Виразне читання байки "Зозуля й Півень" ст 119-120.🤗
Байка "Зозуля, півень і Крилов" | Иван Крылов. ЛЕОНІД ГЛІБОВ ...
4. Складіть та запишіть план до байки.
5.  Пригадаємо особливості байки.😚

— Що ми знаємо про байку? (невеликий твір повчального характеру)
— Чим відрізняється байка від інших жанрів? (у байці розповідається про тварин, які поводяться, як люди)
— Яка будова байки? (є основна частина, а в кінці кожної байки — мораль)
— Як називають авторів байки? (байкарями)
— Для чого пишуть байки? (у них висміюють все лихе, щоб люди не робили так)


Природознавство😎
Тема: Навчальний проєкт . Чому ліси називають "легенями планети".
Два хлопчики в зелену пору року
До лісу вийшли — вікових дібров.
Один із них прискалив миттю око
Й прикинув діловито: «Скільки дров!».
А навкруги і щебетало, й квітло,
Як сто віків тому, так і тепер...
Не стримавсь другий хлопчик: «Скільки світла!»,
Промовив і, схвильований, завмер.
Два хлопчики... І ліс так пильно в вічі
Дививсь сусідам димокурних труб.
Він ще не знав, хто буде тут лісничим:

Чи садівник життя, чи дроворуб...

Прочитавши вірш В. Бровченка , поміркуйте " які емоції викликає ліс у вас?" , відповідь коротко запиши у зошит.



 Ліс це — легені планети. Під натиском людини ліси відступають на всіх континентах, практично у всіх країнах. Вони вирубуються швидше, ніж виростають. Але саме ліс активно очищає атмосферу Землі від забруднення. Зелені рослини вбирають вуглекислий газ, використовуючи його в якості будівельного матеріалу для своїх клітин. Кожен кубометр деревини — це майже півтонни забраної з повітря вуглекислоти. Нині безвідказні «легені» міст у багатьох регіонах планети вимагають не просто турботи, але волають про допомогу і порятунок. Слід зазначити, що останнім часом ліс через перенавантаження відпочиваючими, їх дикунське ставлення до природи, винищення рідкісних лікарських рослин, ягід, грибів, вирубування дерев, спричинені людьми пожежі втрачає свої оздоровчі властивості. Він не витримує напливів людей у густонаселених регіонах, страждає і гине від промислових забруднень, а також унаслідок діяльності нафтовиків, будівельників, гірників. Підраховано, що за сучасних темпів лісозаготівель, навіть у багатих лісом країнах його вистачить на 50-60 років (на відновлення потрібно 100-200 років).

Переглянь відеоролик  " очищення повітря за рік навколо планети Земля, вигляд з космосу. https://www.youtube.com/watch?time_continue=190&v=x1SgmFa0r04&feature=emb_logo
Визначіть, в який період року повітря є найбільш забрудненим, та визначіть причину.

Представлення підготовлених Вами проєктів через вайбер (фото, відео)


Основи здоров'я
Тема: Шануй себе та інших . Повага і самоповага.

Поміркуй. Дайте відповідь усно.
 Чи доводилося вам аналізувати свої вчинки?
Чи корисно це робити? Чому?
 Що таке повага? самоповага?

Запам'ятай!
Повага — це добре ставлення навколишніх людей до людини, яка багато знає і вміє.

Самоповага — це повага до самого себе.

Повага означає позитивне ставлення до людини, засноване на визнанні її достоїнств. Самоповага — визнання власних достоїнств. Кожній людині потрібна повага оточення і самоповага для самореалізації й успішної взаємодії з людьми.

Повага до себе ґрунтується на розумінні реальної цінності будь-якої особистості як найдовершенішої істоти.
Важливою складовою поваги до себе є гордість бути людиною — з її здатністю до благородних учинків.

Прочитай оповідання.
Василь Сухомлинський
Який слід повинна залишати людина на землі?


Старий Майстер звів кам'яний будинок. Став осторонь і милується. "Завтра в ньому оселяться люди", — думає з гордістю. А в цей час біля будинку грався Хлопчик. Він стрибнув на сходинку й залишив слід своєї маленької ніжки на цементі, який ще не затвердів.
— Для чого ти псуєш мою роботу? — сказав з докором Майстер.
Хлопчик подивився на відбиток ноги, засміявся й побіг собі.
Минуло багато років, Хлопчик став дорослим Чоловіком. Життя його склалось так, що він часто переїздив з міста до міста, ніде довго не затримувався, ні до чого не прихилявся — ні руками, ні душею.
Прийшла старість. Згадав старий Чоловік своє рідне село на березі Дніпра. Захотілось йому побувати там. Приїхав на батьківщину, зустрічається з людьми, називає своє прізвище, але всі здвигують плечима — ніхто не пам'ятає такого Чоловіка.
— Що ж ти залишив після себе? — питає у старого Чоловіка один дід, — Є в тебе син чи дочка?
— Немає у мене ні сина, ні дочки.
— Може, ти дуба посадив?
— Ні, не посадив я дуба...
— Може, ти поле випестував?
— Ні, не випестував я поля...
— Так, мабуть, ти пісню склав?
— Ні, й пісні я не склав.
— Так хто ж ти такий? Що ж ти робив усе своє життя? — здивувався дід.
Нічого не міг відповісти старий Чоловік. Згадалась йому та мить, коли він залишив слід на сходинці. Пішов до будинку. Стоїть той наче вчора збудований, а на найнижчій сходинці — закам'янілий відбиток Хлопчикової ніжки.
"Ось і все, що залишилось після мене на землі, — з болем подумав старий Чоловік.— Але цього ж мало, дуже мало... Не так треба було жити..."
Поміркуй.
Що дає людині самоповага?
Що підвищує самоповагу?
Які особливі вміння допомагають досягати успіху?
Яких важливих вольових якостей потрібно набути з дитинства?
Що таке ціль (мета)?
Які бувають цілі? Наведіть приклади.
Мета — це те, до чого прагне людина.
Як ви вважаєте, чи потрібно мати мету у своєму житті? Чи є мета життя у вас?Обгрунтуй відповідь.
(Відповідь запиши у зошит)


Англійська мова,
Тема "Школи в Україні"
1). Прочитати та перекласти впр.1 ст.106 (усно)
2). Виконати впр.5 ст.107 (письмово) (написати за зразком впр.1 ст.106 листа другу).
Надіслати завдання на мою електронну адресу (radkoyana25@gmail.com)

Опрацювати матеріали до 10.04

Немає коментарів:

Дописати коментар