02.02.2022
1 урок Читання
Перевіряймо свої досягнення із Розділу
"Світ дитинства у творах українських письменників".
Повторіть :
Визначити тему розділу , автора та назву твару тобі допоможе зміст підручника.
Рима — співзвуччя закінчень у рядках або в словах.
Текст складається з 3 частин:
Зачин ( з чого почалося)
Основна частина ( опис самої події)
Кінцівка ( чим закінчилося)
Найчастіше кожну частину виділяють новим абзацом.
Головна думка тексту - Це що хоче донести нам автор ( навчити, виховати, застерегти)
Афіша- це реклама майбутньої вистави, в якій повідомляється де , коли вона відбудеться.
Користуючись підручником дайте відповіді на питання ст 91. ( Можете робити короткі записи, що допоможе вам при перевірці виконання завдання)
2 урок Математика
Досліджуємо прямокутник
Попрацюймо з презентацією на сайті за посиланням
Уважно слідкуй за ходом думок. Виконуй письмові завдання із перезентації.
3 урок Англійська мова
4 урок Українська мова
На подвійному , охайному аркуші в лінійку починаємо записувати посередині першого рядочка
2 лютого
Діагностична робота
з української мови
Мовна тема «Прикметник»
Учня(учениці 2 класу
прізвище та ім'я
На виконання завдання дається 30 хв. Результати сфотографувати відразу по закінченню часу і передати для перевірки.
Перші 3 завдання потрібно обрати лише одну правильну відповідь і позначити її відповідною літерою.
Завдання переписувати не потрібно тільки цифра. Наприклад:
1.Л
2.Б
3.У
Вибери
одну правильну відповідь
1.
Прикметники – це
А)
слова – назви предметів;
Б)
слова – ознаки предметів;
В)
слова, що означають дію предмета.
2. Прикметники відповідають на
питання:
А)
Який ? Яка ? Яке?
Б)
Хто? Що?
В)
Що робить? Що зробить?
3.Визнач рядок, у якому всі слова -
прикметники?
А)
зошит, виделка, іграшка;
Б)
суворий, білосніжна, стрункі, маленьке;
В)
біжить, спить, читають.
Завдання з 4 по 8. Умову переписувати не потрібно , виконуєте лише завдання. Відповіді складаються із слова-завдання та вашої відповіді.
4. Добери прикметники до поданих
іменників.
Небо
(яке?)________________________________________________________.
Оленка (яка?)______________________________________________________.
5. Утвори прикметники від поданих
іменників.
Зима -
______________________. Холод
- _______________________________.
6. Добери близьке за значенням слово
до прикметника
Злий - ________________________. Хоробрий -
____________________________.
7.Добери протилежне за значенням слово до прикметника.
Солоний
- ________________________. Темний - _______________________________.
8.
До назв предметів добери і запиши ознаки за зразком:
Зразок. За температурою:
морозиво - холодне.
За
смаком: лимон -__________________, цукерка -
______________________.
За зростом: тато - __________________, син - __________________________.
9. Спиши текст. Знайди і підкресли прикметники ( хвилястою лінією).
Ліс
Шумить зелений ліс. На галявині великий
дуб. Біля нього струнка берізка. Дуб захищає її від вітру. Він великий і
сильний. Берізка тріпоче листочками і радіє.
Я і друзі
Дружба важливе поняття у житті.
Переглянь відео про друзів
https://www.youtube.com/watch?v=au6zMAyHHmc
Намалюй свій портрет і напиши свою характеристику як другу.
Немає коментарів:
Дописати коментар