вівторок, 1 лютого 2022 р.

 02.02.2022

1 урок Читання

Перевіряймо свої досягнення із Розділу

"Світ дитинства у творах українських письменників".

Повторіть :

Визначити тему розділу , автора та назву твару тобі допоможе зміст підручника.

Рима — співзвуччя закінчень у рядках або в словах.

Текст складається з 3 частин:

 Зачин ( з чого почалося)

Основна частина ( опис самої події)

Кінцівка ( чим закінчилося)

Найчастіше кожну частину виділяють новим абзацом.

Головна думка тексту - Це що хоче донести нам автор ( навчити, виховати, застерегти)

Афіша- це реклама майбутньої вистави, в якій повідомляється де , коли вона відбудеться.


Користуючись підручником дайте відповіді на питання ст 91. ( Можете робити короткі записи, що допоможе вам при перевірці виконання завдання)


2 урок Математика

Досліджуємо прямокутник



Попрацюймо з презентацією на сайті за посиланням

Уважно слідкуй за ходом думок. Виконуй письмові завдання із перезентації.

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-doslidzuemo-pramokutnik-perimetr-pramokutnika-2-klas-293968.html

3 урок Англійська мова

4 урок Українська мова

На подвійному , охайному аркуші в лінійку починаємо записувати посередині першого рядочка

2 лютого

         Діагностична робота 

                                                     з української мови                                                  

 Мовна тема «Прикметник»

Учня(учениці 2 класу

прізвище та ім'я

На виконання завдання дається 30 хв. Результати сфотографувати відразу по закінченню часу і передати для перевірки.

Перші 3 завдання потрібно обрати лише одну правильну відповідь і позначити її відповідною літерою. 

Завдання переписувати не потрібно тільки цифра. Наприклад:

1.Л

2.Б

3.У

 

Вибери одну правильну відповідь

1.  Прикметники – це

А) слова – назви предметів;

Б) слова – ознаки предметів;

В) слова, що означають дію предмета.

2. Прикметники відповідають на питання:

А) Який ? Яка ? Яке?

Б) Хто? Що?

В) Що робить? Що зробить?

3.Визнач рядок, у якому всі слова - прикметники?

А) зошит, виделка, іграшка;

Б) суворий, білосніжна, стрункі, маленьке;

В) біжить, спить, читають.

Завдання з 4 по 8. Умову переписувати не потрібно , виконуєте лише завдання. Відповіді складаються із слова-завдання та вашої відповіді.  

4. Добери прикметники до поданих іменників.

Небо (яке?)________________________________________________________.

Оленка (яка?)______________________________________________________.

5. Утвори прикметники від поданих іменників.

    Зима -  ______________________.     Холод - _______________________________.

6. Добери близьке за значенням слово до прикметника

Злий  - ________________________. Хоробрий - ____________________________.

7.Добери протилежне  за значенням слово до прикметника.

Солоний - ________________________. Темний - _______________________________.

8. До назв предметів добери і запиши ознаки за зразком:

Зразок. За температурою: морозиво  -  холодне.

За смаком: лимон -__________________, цукерка - ______________________.

    За зростом: тато - __________________,  син - __________________________.


9. Спиши текст. Знайди і  підкресли прикметники ( хвилястою лінією).

  Ліс

      Шумить зелений ліс. На галявині великий дуб. Біля нього струнка берізка. Дуб захищає її від вітру. Він великий і сильний. Берізка тріпоче листочками і радіє.

5 урок ЯДС

Я і друзі

Дружба важливе поняття у житті. 


Якщо людина правильно розуміє це поняття. Сприймає і відрізняє істину дружбу. А саме головне особисто дотримується "так званих правил" дружби. То вона багато чого зможе домогтися сама у житті і допомогти колу свого оточення. 


Знайомих людей може бути тисячі, а справжніх друзів один , або декілька . Відносини між такими людьми дуже тісні і взаємопов'язані.






Переглянь відео про друзів

https://www.youtube.com/watch?v=au6zMAyHHmc


Намалюй свій портрет і напиши свою  характеристику як другу.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар