12.05-15.05.2020
Українська мова
Тема: Повторення. Текст . Тема. Мета тексту.
Текст-міркування, художнього і науково-популярні описи.
Головні і другорядні члени речення.
Повтори головні ознаки тексту.
Зв’язну розповідь називають текстом. У тексті завжди про щось повідомляється, розповідається. Це його тема. Кожна розповідь ведеться з певною метою. Це його мета. До тексту можна дібрати заголовок.
– Визначте тему та основну думку тексту.
Зразок
Діти, ви є нащадками славних українських козаків. Тож любіть Україну, шануйте її народ. Нехай кожен з вас своїми вчинками і добрими справами доведе, що козацькому роду нема переводу.
Тема: вчинки нащадків козаків.
Мета: спонукання дітей до шанування Батьківщини через власні вчинки.
1. Прочитайте текст. Спиши його.
– Слова, подані в дужках, поставте у потрібну форму.
– Що цікавого дізналися з тексту?
– Яка його основна думка?
- Яка мета цього тексту?
Протягом століть скриня в Україні була у великій (пошана). Сюди складали одяг, (рушник), полотно, прикраси. У (ньому) зберігався посаг (наречена). Скриню господарі (ставити) на видному місці. Професія скринника була почесною. Виробляли (скриня) з липи, (тополя), берези, (вільха), верби.
Словник:
Посаг – майно, гроші, що їх дають батьки, родичі нареченої, коли вона виходить заміж;
Скринник – той, хто виготовляє скрині.
– Доберіть до тексту заголовок. ( усно)
Про головні члени речення.
Про другорядні члени речення.
2. Підберіть своїх другорядних акторів до таких граматичних основ.
Маруся сміялася.
Білан гавкав
Біг верблюд
Види речень. Повторіть.
3. Складіть поширені речення кожного виду.
Повторіть про типи текстів.
Складіть текст- опис та жапишіть його.
Літературне читання
Тема: Всеволод Нестайко. " Шура і Шурко"
Марія Чумарна " Казка про друга"
Запишіть біографічні відомості письменників використовуючи різні джерела інформації.
Ст 160 Всеволод Нестайко.
Ст 166 Марія Чумарна.
Перегляньте відео-урок, виконуючи запропоновані завдання.
ст 161-165 виразне читання.
Читання в ролях змінюючи інтонацію.
Усно дай відповіді на питання. ст 166.
Напиши текст-міркування " Моє ставлення до героїв"
Перегляньте відео-урок, виконуючи запропоновані завдання.
ст 166-170 Виразне читання.
Перевірь свою швидкість читання за 1 хв.
Перевірь якість читання. (Розкажи, що ти запам'ятав ,із прочитаного ,своїм близьким)
Математика
Тема: Конторольна робота. Повтрення вивченого.
Натуральний ряд чисел. Будова натурального числа в десятковій системі.
Величини. Метрична система мір.
Виконайте тести- онлайн. Сфотографуйте результат. ( Обов'язково)
На подвійному аркуші , в клітинку, пишемо :
Дванадцяте травня
Контрольна робота
1. Обчисли в стовбчик.
31322*3 91246*6 27300:3 74538:6
2. Розв'яжи рівняння.
X : 6 = 44382
3. Розв՚яжи задачу.
Один насос за годину накачує
3597 л води, а другий –
3418 л води. Скільки літрів води
накачають обидва насоси
за 3
год?
4. Побудуй
прямокутник, ширина якого 3 см, а довжина – на 4 см більша. Знайди його
периметр і площу.
5. Запиши вираз і знайди його значення.
До частки чисел 37806 і 3 додати добуток чисел
2960 і 7.
Опрацюйте відео - урок.Натуральні числа
https://www.youtube.com/watch?v=9pVAVejnXjQ
Чи все для вас було відомим?
Повтори міри довжини.
https://www.youtube.com/watch?v=szDMMH0eR0o
Виконай завдання з відео
Опрацюйте відео - урок.Натуральні числа
https://www.youtube.com/watch?v=9pVAVejnXjQ
Чи все для вас було відомим?
Повтори міри довжини.
https://www.youtube.com/watch?v=szDMMH0eR0o
Виконай завдання з відео
Природознавство
Тема: Повторення.
Сонячна система.
План і карта.
Переглянь відео , Порівняй свої знання про Сонячну систему.
Що таке план та маштаб?
Перевір свої знання.
Основи здоров'я
"Здоров'я всьому голова"
Я і Україна
Необхідність взаємодопомоги , співпраці, охорони природи спільними зусиллями.
Мистецтво
Україна - моя Батьківщина.
Музика
Мелодія останнього дзвоника. В. Шаїнський "чого вчать у школі"
Трудове
Аплікація може бути виконана на тканині так і на картоні.
Спочатку олівцем, легенько наносите малюнок. Відповідно до матеріалу, гудзики приклеюєте чи пришиваєте.
Фіз-ра
Немає коментарів:
Дописати коментар