26.10.2021
1 урок. Читання.
У колі рідної сім’ї. Ласкаві слова-звертання
Н. Мовчан-Карпусь «Василинка», В.Гринько «Сію дитині»
1. Прочитайте скоромовку чітко вимовляючи всі звуки.
Серед ночі два кроти
Налякались темноти.
Тож втекли мерщій із двору
У свою глибоку нору
Потренуйся читати її правильно, та швидко.
Вивчи скоромовку та розкажи дорослим.
2. Підручник ст 34 , вірш "Василинка" Н. Мовчан-Карпусь
Прочитайте назву. Кого або що можуть так звати?
Розгляньте фотоілюстрацію. Кого бачите на ній? Що робить дівчинка?
Прочитай підпис під ілюстрацією.
Як гадаєте про що може йтися у вірші, зважаючи на побачине?
Читаємо повільно, вимовляючи правильно кожен звук.
вірш "Василинка"
Чи знаєте ви що означає фраза - "аз те обічам"
Якою мовою це сказано.
Перекладіть українською. ( Під віршем є значення цієї фрази)
Словничок
Коломийки-коротенькі пісеньки, що можуть складатися з двох рядків і 14 складів. Можуть як супроводжуватися танець, так і існувати незалежно від нього.
Прослухай коломийку. Чи сподобається вона тобі.
Виразне, вдумлеве читання вірша. " Василинка"
3. Ознайомтесь із віршом " Сію дитині" В.Гринько .:
Прочитайте.
Дайте відповіді на питання
Чи сподобався вам вірш? Що небудь здивувало, захопило?
Який настрій цього твору?
Чи були якісь незнайомі слова?
Прочитайте вірш ще раз, подумайте від чийого імені він розповідається?
Хто може виховувати дитину, навчати її?
Прочитайте виділені слова, чи часто ви використовуєте їх у своєму мовленні?
Як їх можна назвати? ( Чарівні слова, слова вічливості)
4. Прочитайте ці вірші виразно, користуйтесь чарівними словами у своєму мовленні.
2 урок. Математика.
Використовуємо переставний закон додавання.
26 жовтня
Дистанційна робота
1. Математичний диктант. (Усі числа записувати через кому в рядочок)
Запишіть число в якому:
три десятки і одна одиниця
вісім десятків і чотири одиниці
шість десятків п'ять одиниць
десять одиниць
десять десятків
дев'ять одиниць.
2. Дайте відповіді на питання, усно.
Як називаються числа при додаванні?
Як називаються числа при відніманні?
Як знайти невідомий доданок?
Як знайти невідоме зменшуване?
Повторіть:
7 + 2 1 + 8 3 + 7 5 + 2
3 + 6 6 + 4 7 + 1 2 + 6
7. Розв'яжи задачу. Подумай , який запис умови правильний,на скільки дій задача. Запиши у зошит.
3 урок. Англійська мова.
Завдання надасть Яніна Сергіївна .
4 урок. Українська мова.
Контролюю слова зі складів. Роль голосних звуків в складотворенні (1-11, с.30)\
Пригадайте з минулого уроку.
До якого звуку у вимові наближається ненаголошений звук [и] (До [е])
До якого звуку у вимові наближається ненаголошений звук [е] (До [и])
26 жотня
Дистанційна роботи
Каліграфічна хвилинка
Ии, Ее,ие,еи.
Пригадайте з якої літери починається речення, що ставиться в кінці речення.
Складіть прислів'я із частин та запишіть його.
Де верба, де дуби, там і гриби. там і вода,
Назвіть слова з ненаголошиними [е],[и]. Позначте в них наголос.
Словничок.
"Конструктор" - має два значення.
Конструктор- той ,хто конструює що-небудь, створює конструкції.
Конструктор - набір частині деталей, з яких діти будують іграшкові споруди або складають різні прилади.
Підручник ст.30 впр.1. Прочитай розмову друзів у особах (змінюй інтонацію).
- Яка улюблена іграшка у Щебетунчика?
- Чому йому подобається LEGO?
- А яка гра є у Читалочки?
- Пограймо?
Вправа 2.
Пограємо з конструктором слів.
Утворіть із поданих складів назви малюнків.
Запишіть їх у зошит.
Складіть із кожним словом речення. Запишіть їх.
Допоможіть Читалочкі, хтось підкинув їй у конструктор браковані ( неправильні) цеглинки, які не утворюють складу. Знайдіть їх і уявно закресліть.
Яке слово можна прочитати сконструюваши із тих цеглинок що лишились?
МОЛОДЕЦЬ!
Подумайте чому ті цеглинки не є складами.
Прочитайте правило у рожевій рамочці на ст. 31 і запам'ятайте його.
Усно виконай вправи 7,8.
Вправа 7 : Постав цеглинку у правильному порядку, що б можна було прочитати слова.
Вправа 8 : Розділи слова на склади, перестав склади так щоб утворилися новіі слова.
Поясни що особливого в цих словах.
Завдання за бажанням.
Вправа 11. На гірлянді з листям заховали 8 слів, знайди їх і запиши. Попроси дорослих заміряти час за який ти це зробиш і запиши його біля завдання.
5 урок. Фіз-ра.
Перегляньте відео, та виконайте завдання.
Прогулянка на свіжому повітрі. Візьми із собою м'яч, та пограй з друзями.
Немає коментарів:
Дописати коментар